Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Tillbaka

Av Sofia Gustafsson - 17 oktober 2012 16:31

Tänkte att jag skulle böja blogga lite igen och lägga ut bilder på vad jag håller på med. Har ju börjat att pyssla med andra saker än bara smycken, syr till min son mest men även till andra om det finns någon som vill ha :)


Levisjeans
  



 




 


Syr även lite till mig själv, dessa har jag sytt av gamla kläder jag inte kunde ha.


          
  


Går även på loppisar och hittar fina grejer att pyssla med, tex kakfat av fina tallrikar.


 


Doftljus av fina gamla koppar


 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Gustafsson - 13 januari 2012 21:23

                    Nu finns alla mina smycken till försäljning på min nya webshop   www.fintvarre.se   välkommen dit och kika på smycken och beställa!               ...

Av Sofia Gustafsson - 7 januari 2012 18:11

                                                                                                                                                                        ...

Av Sofia Gustafsson - 6 januari 2012 13:04

Nu har jag äntligen kommit igång och gjort lite nya smycken efter en ganska lång paus i mitt skapande!                                                                                             ...

Av Sofia Gustafsson - 6 januari 2012 00:38

  Här kommer en uppdatering på vad som finns kvar av alla mina smycken. En del har ju blivit sålt :)                                                                                                      ...

Av Sofia Gustafsson - 15 juli 2010 13:19

Vasselhyttans hantverksdagar 10-18 juli     Klicka på bilderna så blir dom större                                        Halsband och örhängen med stjärnor                 Lila stenar med silverdetaljer       Frostade lila stenar   ...

Presentation


Här kommer jag visa upp min smycken jag designar! Hoppas ni gillar vad ni ser!
Kommer uppdatera med bilder hela tiden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards